Last Minute w sierpniu z Niemiec. Das geht nicht

Wakacje co prawda już się skończyły, ale tak ku przestrodze muszę to napisać: nie ma co liczyć w sierpniu na oferty Last Minute z Niemiec.
Okazało się, że w biurach podróży w Görlitz (odwiedziliśmy kilka) zostały jedynie bardzo drogie oferty wycieczek do ciepłych krajów. Np. za czterodniowy pobyt all inclusive w czterogwiazdkowym hotelu w Grecji trzeba było zapłacić ok. 800 euro. W sierpniu trwają w całych Niemczech wakacje i dlatego większość wycieczek zostało wykupionych wcześniej. Dobrze, że mieszkamy na granicy..i mogliśmy pojechać do Polski. Udaliśmy się do biura podróży My Travel przy ul. Bohaterów Getta 3 w Zgorzelcu. Tu, zostaliśmy uratowani z opresji. W interesującym nas terminie mieliśmy do wyboru kilka ciekawych ofert do Grecji i Portugalii. Wybraliśmy ofertę na grecką wyspę Zakynthos. Spędziliśmy cudowny tydzień i możemy polecić hotel Mabely Grand. Jest to pięciogwiazdkowy (w lokalnej skali) hotel. Było parę niedociągnięć, ale nie były to zbyt istotne rzeczy, aby nam przeszkadzały.

Wniosek jest taki, że jeśli planujemy wycieczkę z niemieckim biurem podróży w sierpniu to najlepiej dużo wcześniej ją bukować. W czerwcu lub we wrześniu ofert zwykle jest więcej i można się pokusić na wyjazd w ostatniej chwili. O tym dlaczego lepiej bukować wycieczki w niemieckich biurach podróży możecie przeczytać tutaj.

A poniżej kilka obrazków z greckiej wyspy Zakynthos, która jest trzecią największą wyspą w archipelagu Wysp Jońskich: